"Mój klient nie dotrzymuje słowa…"

Data dodania: 2010-08-05 17:06:23
"Mój klient nie dotrzymuje słowa…"

Często taka wypowiedź (zwykle w liczbie mnogiej) ma charakter jeśli nie skargi, to przynajmniej pytania retorycznego. Rzeczywiście, nie jest to doświadczenie przyjemne, warto jednak tę sytuację potraktować jako źródło konstruktywnych wniosków.
Gdy powyższe pytanie kończy się słowami „…co robić”, to mamy już połowę odpowiedzi. Tak, to sytuacja, za której rozwiązanie odpowiadamy my (proszę jednak nie mylić odpowiedzialności z…winą!).

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Jakub Rudowski

Jakub Rudowski

Jakub Rudowski

Lekarz, od 15 lat trener, performance coach, manager i doradca w zarządzaniu rozwojem kadr, głównie branży farmaceutycznej i usług medycznych, kieruje własną firmą – partnerem programowym w projektach rekrutacyjnych, szkoleniowych i konsultingowych.

Firma: Consales

Kontakt z autorem: cs.info@consales.com.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy