Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
"Mój klient nie dotrzymuje słowa…"
Data dodania: 2010-08-05 17:06:23Często taka wypowiedź (zwykle w liczbie mnogiej) ma charakter jeśli nie skargi, to przynajmniej pytania retorycznego. Rzeczywiście, nie jest to doświadczenie przyjemne, warto jednak tę sytuację potraktować jako źródło konstruktywnych wniosków.
Gdy powyższe pytanie kończy się słowami „…co robić”, to mamy już połowę odpowiedzi. Tak, to sytuacja, za której rozwiązanie odpowiadamy my (proszę jednak nie mylić odpowiedzialności z…winą!).
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.